Foredrag om kundeorientering

Inden for kundeorientering kan vi tilbyde at holde foredrag:

  • På direktionsmøder (og typisk med vægt på en del dialog med topledelsen)
  • Lederkonferencer/-seminarer
  • Medarbejderkonferencer/-seminarer.

Vi er yderst rutinerede i at holde inspirerende og engagerede indlæg for også større grupper helt op til 500+ deltagere.
Indlæggene/foredragene skræddersyes til den enkelte virksomhed og eksempler på indlæg/foredrag kunne være:

  • Aktuelle trends om kundeorientering
  • Kundefokuseret ledelse
  • Customer Experience Management – Implementering trin for trin i praksis
  • Fra Service Management til Customer Experience Management
  • Kunden i centrum
  • Operationalisering af Net Promotor Scoren
  • Customer Experience Management – hvad er det nye?
  • Implementering af en kundeorienteret kultur i praksis
  • HR’s 10 bidrag til en kundeorienteret kulturforandringsproces
  • Knæk kundetilfredsheds kurven – hvordan får vi mere effekt af vores kundeanalyser?
  • Service i Sandhedens Øjeblik.

For drøftelse af mulighederne for et indlæg/foredrag for jeres virksomhed kontakt venligst adm. direktør Klaus Lund på kl@klauslund.dk eller på direkte telefon 40 35 67 65.

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.