Corperate service universities

Virksomhedens situation

  • Man ønsker at styrke virksomhedens kompetenceudvikling af ledere og medarbejdere inden for alt, som har med kunde, service og markedsorientering af virksomheden at gøre.
  • Man ønsker igennem at kalde det et Corporate Service University (eller Akademi) såvel internt som eksternt at sende et signal om, at det er noget, som man tager alvorligt.
  • Man ønsker, at Corporate Service University skal kunne dække både de øverste ledelses lag og også alle medarbejdergrupper.

corporate_service_university

Elementer i et Corporate Service University

Vi kan bl.a. bidrage med:

  • At få udarbejdet og fastlagt strategien for virksomhedens Corporate Service University.
  • At få designet og tilrettelagt, hvilke kompetencer der skal kunne trænes i.
  • At bidrage til udvikling af en række af de konkrete uddannelser.
  • At gennemføre en train the trainer uddannelse af nogle af virksomhedens egne ledere og medarbejdere, så man selv er i stand til at gennemføre uddannelserne.
  • At gennemføre nogle af topleder workshopperne, som er indeholdt i virksomhedens Corporate Service University.
  • Det vil ofte være muligt at få VEU (AMU) tilskud til mange af de uddannelser, virksomhedens Corporate Service University indeholder. Kontakt os for at høre mere om dette.

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.