Foredrag
ForedragKlaus Lund & Partnere kan også tilbyde at holde inspirationsindlæg/foredrag inden for vores kernekompetenceområder: ”Strategiimplementering” og ”Kundeorientering”:
- På direktionsmøder (og typisk med vægt på en del dialog med topledelsen)
- Lederkonferencer/-seminarer
- Medarbejderkonferencer/-seminarer.
Vi er yderst rutinerede i at holde inspirerende og engagerede indlæg for også større grupper helt op til 500+ deltagere. Indlæggene/foredragene skræddersyes til den enkelte virksomhed, og eksempler på indlæg/foredrag kunne være:
Indlæggene/foredragene skræddersyes til den enkelte virksomhed, og eksempler på indlæg/foredrag kunne være:
Indlæg/foredrag om Strategiimplementering
- Strategiimplementering i praksis
- Strategiimplementerings kompetencer som et Must Win Battle
- Vækst i toplinjen igennem øget kundefokus
- De 5 drivere for vækst i toplinjen
- Implementering af kundefokuserede kulturforandringer i praksis
Indlæg/foredrag om Kundeorientering
- Aktuelle trends om kundeorientering
- Kundefokuseret ledelse
- Customer Experience Management – Implementering trin for trin i praksis
- Fra Service Management til Customer Experience Management
- Kunden i centrum
- Operationalisering af Net Promotor Scoren
- Customer Experience Management – hvad er det nye?
- Implementering af en kundeorienteret kultur i praksis
- HR’s 10 bidrag til en kundeorienteret kulturforandringsproces
- Knæk kundetilfredshedskurven – hvordan får vi mere effekt af vores kundeanalyser?
- Service i Sandhedens Øjeblik.
For drøftelse af mulighederne for et indlæg/foredrag for jeres virksomhed kontakt venligst adm. direktør Klaus Lund på kl@klauslund.dk eller på direkte telefon 40 35 67 65.
Spørgsmål og/eller yderligere information kontakt da venligst adm. dir Klaus Lund, Klaus Lund & Partnere, på kl@klauslund.dk eller direkte telefon 40 35 67 65.