Ny bog

24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler.

bog_forside

Bogen KUNDEORIENTERING henvender sig til alle ledere, som ønsker inspiration og praktiske eksempler på, hvordan man kan arbejde med ”Kundeorientering”; herunder Customer Experience Management, Net Promoter Score, Service Design, Zero Moment of Truth og mange andre af tidens aktuelle begreber og værktøjer.

Med sit brede faglige indhold giver KUNDEORIENTERING 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler viden og hjælp til virksomhedslederens indsats mod en mere kundeorienteret virksomhed. Det gavner både kunderne og virksomheden.

Øget KUNDEORIENTERING har fået en endnu væsentligere plads på virksomhedernes strategiske agenda i de seneste år og denne trend vil klart fortsætte. ”Kundefokuseret ledelse” betragtes af de fleste efterhånden også som en selvstændig ledelsesdisciplin men er ofte et ”missing link ” i mange virksomheders ledelsesuddannelser herunder også i ajourføringen af topledelsesgruppen på dette område.

Bogens 24 inspirationsartikler med aktuelle trends og praktiske eksempler er et godt fundament hvis man vil have et overblik over hvad det er for ting som førende virksomheder har fokus på indenfor KUNDEORIENTERING.

INDHOLD:
· Del 1: Det ”nye” i Customer Experience Management (CEM)
· Del 2: Kundeorienteringstrends
· Del 3: Kundefokuseret ledelse – det rette mindset
· Del 4: Net Promoter Score, business casen og ambitionsniveauet for kundetilfredshed
· Del 5: Implementering af en kundeorienteret kultur.

Køb på Libris Business her

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.