Nordisk Film

  • Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse (3×3 dage) af biografchefer og service managers i at kunne formidle dette til de ca. 1000 medarbejdere. Train the Trainer uddannelsen er sidenhen blevet en del af den grundlæggende lederuddannelse
  • Facilitering og udvikling af værktøjer til biografchefernes årlige “biografplan” (forretningsplan)

Andre kundeopgaver

Tivoli

Tilrettelæggelse og gennemførelse af en Masterclass i Customer Experience Management…

Danica Pension

Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…

SAS Danmark

Opgave i forbindelse med Commercial Turnaround med strategiimplementering med udarbejdelse…

DSB

Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…

BRFKredit

Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…

ATP ejendomme

 Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.