Nordisk Film

  • Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse (3×3 dage) af biografchefer og service managers i at kunne formidle dette til de ca. 1000 medarbejdere. Train the Trainer uddannelsen er sidenhen blevet en del af den grundlæggende lederuddannelse
  • Facilitering og udvikling af værktøjer til biografchefernes årlige “biografplan” (forretningsplan)

Andre kundeopgaver

Nordisk Film

Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…

ATP ejendomme

 Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…

BRFKredit

Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…

ABB

 Tilrettelæggelse og gennemførelse af proces omkring yderligere forbedring af Net…

DSB

Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…

Danica Pension

Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.