Nordisk Film

  • Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse (3×3 dage) af biografchefer og service managers i at kunne formidle dette til de ca. 1000 medarbejdere. Train the Trainer uddannelsen er sidenhen blevet en del af den grundlæggende lederuddannelse
  • Facilitering og udvikling af værktøjer til biografchefernes årlige “biografplan” (forretningsplan)

Andre kundeopgaver

DSB

Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…

ATP ejendomme

 Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…

Nordisk Film

Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…

Danica Pension

Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…

ABB

 Tilrettelæggelse og gennemførelse af proces omkring yderligere forbedring af Net…

SAS Danmark

Opgave i forbindelse med Commercial Turnaround med strategiimplementering med udarbejdelse…

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.