Nordisk Film
- Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse (3×3 dage) af biografchefer og service managers i at kunne formidle dette til de ca. 1000 medarbejdere. Train the Trainer uddannelsen er sidenhen blevet en del af den grundlæggende lederuddannelse
- Facilitering og udvikling af værktøjer til biografchefernes årlige “biografplan” (forretningsplan)
Andre kundeopgaver
BRFKredit
Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…
Nordisk Film
Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…
DSB
Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…
ABB
Tilrettelæggelse og gennemførelse af proces omkring yderligere forbedring af Net…
Danica Pension
Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…
SAS Danmark
Opgave i forbindelse med Commercial Turnaround med strategiimplementering med udarbejdelse…