Nordisk Film

  • Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse (3×3 dage) af biografchefer og service managers i at kunne formidle dette til de ca. 1000 medarbejdere. Train the Trainer uddannelsen er sidenhen blevet en del af den grundlæggende lederuddannelse
  • Facilitering og udvikling af værktøjer til biografchefernes årlige “biografplan” (forretningsplan)

Andre kundeopgaver

SAS Danmark

Opgave i forbindelse med Commercial Turnaround med strategiimplementering med udarbejdelse…

DSB

Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…

Nordisk Film

Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…

ATP ejendomme

 Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…

BRFKredit

Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…

Danica Pension

Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.