Danica Pension

Projekt ”Vejen til loyale kunder”

  • Tilrettelæggelse og facilitering af en proces med det formål at styrke Key Account Mana-gement arbejdet og kundeorienteringen over for Danica Pensions kunder.
  • Involvering af hele salgsledelsen i udviklingen af et nyt, meget operationelt Key Account Management værktøj til at forbedre og udvikle relationerne til kunderne.
  • Gennemførelse af en implementeringsproces, som har sikret et højt ejerskab i organisatio-nen igennem temamøder og salgsledelsens coaching af sælgerne.

Læs mere om casen i artiklen “Vejen til loyale kunder“.
– interview med direktør Jesper Winkelmann,Danica Pension.
Gå til artiklenIgennem årene har konsulenterne løst opgaver for bl.a.:

Andre kundeopgaver

BRFKredit

Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…

ATP ejendomme

 Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…

Tivoli

Tilrettelæggelse og gennemførelse af en Masterclass i Customer Experience Management…

DSB

Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…

ABB

 Tilrettelæggelse og gennemførelse af proces omkring yderligere forbedring af Net…

Danica Pension

Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.