Danica Pension
Projekt ”Vejen til loyale kunder”
- Tilrettelæggelse og facilitering af en proces med det formål at styrke Key Account Mana-gement arbejdet og kundeorienteringen over for Danica Pensions kunder.
- Involvering af hele salgsledelsen i udviklingen af et nyt, meget operationelt Key Account Management værktøj til at forbedre og udvikle relationerne til kunderne.
- Gennemførelse af en implementeringsproces, som har sikret et højt ejerskab i organisatio-nen igennem temamøder og salgsledelsens coaching af sælgerne.
Læs mere om casen i artiklen “Vejen til loyale kunder“.
– interview med direktør Jesper Winkelmann,Danica Pension.
Gå til artiklenIgennem årene har konsulenterne løst opgaver for bl.a.:
Andre kundeopgaver
BRFKredit
Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…
DSB
Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…
ABB
Tilrettelæggelse og gennemførelse af proces omkring yderligere forbedring af Net…
Danica Pension
Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…
SAS Danmark
Opgave i forbindelse med Commercial Turnaround med strategiimplementering med udarbejdelse…
Nordisk Film
Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…