Danica Pension

Projekt ”Vejen til loyale kunder”

  • Tilrettelæggelse og facilitering af en proces med det formål at styrke Key Account Mana-gement arbejdet og kundeorienteringen over for Danica Pensions kunder.
  • Involvering af hele salgsledelsen i udviklingen af et nyt, meget operationelt Key Account Management værktøj til at forbedre og udvikle relationerne til kunderne.
  • Gennemførelse af en implementeringsproces, som har sikret et højt ejerskab i organisatio-nen igennem temamøder og salgsledelsens coaching af sælgerne.

Læs mere om casen i artiklen “Vejen til loyale kunder“.
– interview med direktør Jesper Winkelmann,Danica Pension.
Gå til artiklenIgennem årene har konsulenterne løst opgaver for bl.a.:

Andre kundeopgaver

DSB

Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…

Nordisk Film

Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…

BRFKredit

Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…

ATP ejendomme

 Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…

SAS Danmark

Opgave i forbindelse med Commercial Turnaround med strategiimplementering med udarbejdelse…

Danica Pension

Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.