BRFKredit

  • Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det formål at styrke kundetilfredsheden og kundeloyaliteten.
  • Udvikling af et træningskoncept til at træne samtlige medarbejdere i “Kunder og Service”, herunder Train the Trainer uddannelse af nøglemedarbejdere i gennemførelsen af konceptet.
  • Løbende sparring og rådgivning i forbindelse med processen om øget kundetilfredshed.

Andre kundeopgaver

DSB

Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…

ATP ejendomme

 Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…

BRFKredit

Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…

ABB

 Tilrettelæggelse og gennemførelse af proces omkring yderligere forbedring af Net…

Tivoli

Tilrettelæggelse og gennemførelse af en Masterclass i Customer Experience Management…

Nordisk Film

Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.