BRFKredit
- Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det formål at styrke kundetilfredsheden og kundeloyaliteten.
- Udvikling af et træningskoncept til at træne samtlige medarbejdere i “Kunder og Service”, herunder Train the Trainer uddannelse af nøglemedarbejdere i gennemførelsen af konceptet.
- Løbende sparring og rådgivning i forbindelse med processen om øget kundetilfredshed.
Andre kundeopgaver
DSB
Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…
SAS Danmark
Opgave i forbindelse med Commercial Turnaround med strategiimplementering med udarbejdelse…
Nordisk Film
Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…
ATP ejendomme
Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…
BRFKredit
Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…
Danica Pension
Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…