ATP ejendomme

  •  Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme.
  • Tilrettelægge og gennemførelse af proces involverende samtlige medarbejdere med at sætte øget fokus på kundeværdierne, Touch Points, bevægelse fra tilfredse til meget tilfredse kunder samt forbedrede kundeoplevelser igennem anvendelse af Customer Experience Management tankerne.
  • Løbende sparring om et nyt kundetilfredshedsmåle set up, herunder pædagogisering af kom-munikationen til medarbejderne.

Andre kundeopgaver

Danica Pension

Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…

BRFKredit

Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…

DSB

Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…

ABB

 Tilrettelæggelse og gennemførelse af proces omkring yderligere forbedring af Net…

SAS Danmark

Opgave i forbindelse med Commercial Turnaround med strategiimplementering med udarbejdelse…

Nordisk Film

Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.