ATP ejendomme
- Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme.
- Tilrettelægge og gennemførelse af proces involverende samtlige medarbejdere med at sætte øget fokus på kundeværdierne, Touch Points, bevægelse fra tilfredse til meget tilfredse kunder samt forbedrede kundeoplevelser igennem anvendelse af Customer Experience Management tankerne.
- Løbende sparring om et nyt kundetilfredshedsmåle set up, herunder pædagogisering af kom-munikationen til medarbejderne.
Andre kundeopgaver
Nordisk Film
Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…
Danica Pension
Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…
ATP ejendomme
Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…
BRFKredit
Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…
DSB
Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…
ABB
Tilrettelæggelse og gennemførelse af proces omkring yderligere forbedring af Net…