ATP ejendomme
- Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme.
- Tilrettelægge og gennemførelse af proces involverende samtlige medarbejdere med at sætte øget fokus på kundeværdierne, Touch Points, bevægelse fra tilfredse til meget tilfredse kunder samt forbedrede kundeoplevelser igennem anvendelse af Customer Experience Management tankerne.
- Løbende sparring om et nyt kundetilfredshedsmåle set up, herunder pædagogisering af kom-munikationen til medarbejderne.
Andre kundeopgaver
ATP ejendomme
Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…
DSB
Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…
SAS Danmark
Opgave i forbindelse med Commercial Turnaround med strategiimplementering med udarbejdelse…
ABB
Tilrettelæggelse og gennemførelse af proces omkring yderligere forbedring af Net…
BRFKredit
Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…
Danica Pension
Projekt ”Vejen til loyale kunder” Tilrettelæggelse og facilitering af en…