ATP ejendomme

  •  Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme.
  • Tilrettelægge og gennemførelse af proces involverende samtlige medarbejdere med at sætte øget fokus på kundeværdierne, Touch Points, bevægelse fra tilfredse til meget tilfredse kunder samt forbedrede kundeoplevelser igennem anvendelse af Customer Experience Management tankerne.
  • Løbende sparring om et nyt kundetilfredshedsmåle set up, herunder pædagogisering af kom-munikationen til medarbejderne.

Andre kundeopgaver

ABB

 Tilrettelæggelse og gennemførelse af proces omkring yderligere forbedring af Net…

ATP ejendomme

 Øget fokus på kundeværdier i ATP Ejendomme. Tilrettelægge og gennemførelse…

DSB

Sparring og rådgivning om forbedring af kundetilfredsheden, herunder om nyt…

Nordisk Film

Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse…

BRFKredit

Design og tilrettelæggelse af “Kunder og Service” udviklingsproces med det…

SAS Danmark

Opgave i forbindelse med Commercial Turnaround med strategiimplementering med udarbejdelse…

4.500+ … har allerede tilmeldt sig

Modtag artikler

Gør som 4.500+ andre og få vores executive brief og om aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.