Artikler

Artikler

Kundeorientering

“Udefra og ind” tænkning – Er jeres ledere dygtige nok til at se tingene med kundernes øjne?

Læs mere

Kundefokus i strategiprocessen

Læs mere

Lex Danske Bank: ”Kundeafgang” versus ”Nedgang i Share of Wallet”

Læs mere

Kundeorientering af medarbejderne – 7 gode råd om Service Design

Læs mere

Kundetilfredshed: Fra score 7-8 til score 9-10: Dokumentation af business casen

Læs mere

Bestyrelsens 7 spørgsmål til direktionen om virksomhedens kundetilfredshed

Læs mere

Fra Net Promoter Score (NPS) til kundeorienteret adfærd i alle Touch Points

Læs mere

Kundeorientering – 7 overvejelser og gode råd om, hvordan man arbejder med øget kundeorientering

Læs mere

Apple iPhone hype: World class kundeoplevelser

Læs mere

Kundeorientering – Aktuelle trends de kommende 24 måneder

Læs mere

Sådan udarbejdes en strategi for øget kundeorientering

Af adm.dir Klaus Lund

Læs mere

6 måder at skabe lønsom kundefokus på

Kundeorientering

Læs mere

Simon Spies, Service Management og ‘Kunden i centrum’

Kundeorientering

Læs mere

Net Promotor Score (NPS)

5 gode råd om hvordan man kan forbedre virksomhedens kundetilfredsheds resultater

Læs mere

De 5 drivere for vækst i toplinjen

Læs mere

Lederuddannelser i ‘Kundefokuseret ledelse’

Af adm.dir Klaus Lund

Læs mere

HR funktionens 10 bidrag til en kundeorienteret kulturforandringsproces

Af adm.dir Klaus Lund

Læs mere

Kundeorientering – Inspiration på en A4 side

Læs mere

Kundeanalyser – Knæk kundetilfredsheds-kurven og få en forbedret bundlinje

Læs mere

Customer Experience Management

Implementering trin for trin i praksis

Læs mere

Zero Moment of Truth – Et paradigmeskift

Læs mere

Trends kundeanalyser på vej mod 2015

Læs mere

World Class Service – Six Senses luksus hotelkæden som inspirationskilde

Læs mere

Styret vækst i toplinjen igennem øget kundeorientering

Læs mere

Customer Experience Management – hvordan kundeorienterer man i praksis frontmedarbejderne, så de får fokus på alle virksomhedens Touch Points?

Læs mere

Kunden i Centrum anno 2010 – hvorfor og hvordan?

Læs mere

Implementering af en kundeorienteret kultur i praksis

Læs mere

Customer Excellence – sådan løfter du kundetilfredsheden til nye højder

Læs mere

executive-brief-eksempler-150px

Executive brief

Tilmeld dig vores executive brief og modtag 5-6 artikler årligt omkring aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.

Du er nu tilmeldt Executive Brief