Aktuelle trends kundeorientering
- Vores bud på aktuelle trends for 2015 inden for kundeorientering
- Relevante og aktuelle artikler om trends inden for kundeorientering
- Relevante og aktuelle Børsen blogs om trends inden for kundeorientering.
Hvis du vil have vores bud på aktuelle trends for 2015 inden for strategiimplementering, kan du læse mere her: Aktuelle trends strategiimplementering
- Vækst i toplinjen igen igennem øget kundeorientering. I et lavvækstmarked vil vinderkriteriet i endnu højere grad være evnen til at skabe gode kundeoplevelser.
- Fra fragmenterede kundefokustiltag til egentlige strategier for øget kundeorientering.
- ”Kundefokuseret ledelse” som selvstændig disciplin og ”fag” vil vinde indpas i de generelle ledelsesudviklingsprogrammer.
- ”Social filtering” softwares fremkomst vil øge gennemsigtigheden og troværdigheden af de kundeevalueringer, der laves på nettet a la Trustpilot og Tripadvisor m.fl. Det skærper konsekvenserne af at levere dårlig kvalitet og service.
- ”Kundeetik og moral” dilemmaer vil komme mere på topledelsesagendaen: Opfører vi os ordentlig over for vores kunder også på andre områder end dem, som er CSR relaterede?
- En yderligere stigende erkendelse af at branding ikke kan rette op på et dårligt image, men at kun leverede, gode kundeoplevelser kan skabe et positivt omdømme.
- Customer Experience Management vil vinde yderligere indpas med særlig fokus på Customer Journey Mapping som værktøj til at forbedre kundeoplevelserne.
Artikler
- Relevante og aktuelle artikler om trends inden for kundeorientering
Kundeorientering
– Aktuelle trends de kommende 24 måneder
Sådan udarbejdes en strategi for øget kundeorientering
- De 12 indsatsområder
Lederuddannelser i ‘Kundefokuseret ledelse’
- Sådan gribes det an fra topledelse til 1. linjeledere
Net Promotor Score
– 5 gode råd om hvordan man kan forbedre virksomhedens kundetilfredsheds resultater
Børsen blogs
- Relevante og aktuelle blogs om trends inden for kundeorientering
Trends: LEAN versus Customer Experience Management