Nordisk Film

Forside / Nordisk Film

Nordisk Film

  •  Udvikling af servicekoncept i ”gæsteservice” samt Train the Trainer uddannelse (3×3 dage) af biografchefer og service managers i at kunne formidle dette til de ca. 1000 medarbejdere. Train the Trainer uddannelsen er sidenhen blevet en del af den grundlæggende lederuddannelse
  • Facilitering og udvikling af værktøjer til biografchefernes årlige “biografplan” (forretningsplan)
  • I udviklingen og implementeringen af et så væsentligt ledelses-instrument som vores årlige ”biografplan” (forretnings-plan) har det været meget inspirerende og betryggende at kunne læne sig op ad Klaus Lunds mangeårige erfaringer og ekspertise i at facilitere sådanne processer. Det har indiskutabelt øget værdien og effekten af vores ”biografplan”, og ikke mindst har det øget biografchefernes umiddelbare accept af en ny måde at arbejde på.

    Lars Jørgensen
    Lars JørgensenDriftsdirektør, Nordisk Film Biografer
Igennem årene har konsulenterne løst opgaver for bl.a.:

alle kunder

executive-brief-eksempler-150px

Executive brief

Tilmeld dig vores executive brief og modtag 5-6 artikler årligt omkring aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.

Du er nu tilmeldt Executive Brief