Kundeorientering

Forside / Løsninger / Kundeorientering

Kundeorientering

At øge kundeorientering for derigennem målbart at hæve kundetilfredsheden og kundeloyaliteten er typisk et spørgsmål om at tilrettelægge en proces, som på en og samme tid sikrer helt konkrete forbedringer på udvalgte områder samtidig med, at man også skaber en mere kundeorienteret kultur blandt ledere og medarbejdere.

Selvom Klaus Lund & Partnere er blandt de absolut førende inden for de nyeste ting omkring Customer Experience Management, så tror vi på, at kundeorienteringsudviklingsforløb typisk skal tilrettelægges ved at vælge de værktøjer fra hele den samlede kundeorienteringsværktøjskasse, som bedst kan dække den enkelte virksomheds behov for øget kundeloyalitet. Her trækker vi på vores mere end 25 års erfaringer med at kundeorientere virksomheder.

Med udgangspunkt i nedenstående kompetenceområder er det vores ambition hele tiden at være blandt de ypperligste til at hjælpe ledelser med at tilrettelægge, styre og facilitere forandrings- og organisationsudviklingsforløb, hvor resultaterne kan måles, og effekten ses på bundlinjen.

Opgavetyper i kundeorientering

executive-brief-eksempler-150px

Executive brief

Tilmeld dig vores executive brief og modtag 5-6 artikler årligt omkring aktuelle trends, cases og erfaringer indenfor strategi-implementering og kundeorientering.

Du er nu tilmeldt Executive Brief